Heyyoo Fellaasss. I'm Ezuanis Elias. 18-teen. Iloveyou Abah, Mak, Boboy, Khairi Syazwan, Amirul Afif, Nur Amalina, Siti Nabilah, Nurul Izzatti :3

Thursday, 29 December 2011

HERO-HERO MEREKA :)


HELLO FELLASS AND GET OUT STALKER.
*erk. oke sori2. korang bek. aku sayang korang. :3

today. aku na kongsi kat korang pasal kegilaan mereka kepada 
HERO HERO NADA CINTA.
aku takde la sangat minat cter tuh. just utk hilangkan bosan.
tapi pada kawan2 aku nie terlebih dos smpai post pic or tulis dekat blog pasal 
RANDY and  ADITYA.
*diorg jeles aku asik post pasal laki aku jew la tuh , KEVIN la. --'

korang mesti taw kan cter tuh. kalau tak taw, ce tengok ye nt. selagi lom abes cter tuh.
let me introduce to you my friend yg gilakk2 dekat RANDY and ADITYA nie.
taraaa.. kasi nme jew la eh FAZIRA and FARRA.
biakan la diorg minat hero2 tuh. aku tak na kacau.
aku da de KEVIN da. toksah la na kacau org len ye. muahaha :D

yg si FAZIRA minat ADITYA

yg si FARRA lak minat RANDY

aku minat gak dekat diorg. tapi just bit oke.
tak lebih pun. *nt terguris lak hati kawan2 aku.
aku kan budak yg berhati mulia. PERASAN. PERASAN. --'

oke tu jew la. tapi takkan gmbar diorg kowt jew yg de.
aku pun na gak. hew hew. :3
ouh my buah pengarang jantung hati aku.
muahaha.
lagi comel and cute dari korang2 ye.
THAT'S MY HUSBAND.
sy tekankan lagi.
THAT'S MY HUSBAND.
haha
don't take him from me.
I HEART U SAYANG.
FULL OF LOVE <3 <3

gtg
salam
kbai
:)

3 comments:

  1. hahaha..randy hensem :D muka macam aku ka dia ni ?? dak kot (org cakap) :P ngee

    ReplyDelete
  2. kimy. hang nie perasan gilakk. sat2 aku tengok. urm. de la cket. muahaha. org puji kau sbb kau tu hot. :P

    ReplyDelete
  3. hahaha . .aditya nsem giler lha <3<3

    ReplyDelete