Heyyoo Fellaasss. I'm Ezuanis Elias. 18-teen. Iloveyou Abah, Mak, Boboy, Khairi Syazwan, Amirul Afif, Nur Amalina, Siti Nabilah, Nurul Izzatti :3

Sunday, 11 December 2011

wink2. dulu gaduh, sekarang jd kawan. :)





 nie la gemuk tu. oppsss.. aku suka pggil dye gedik. supergediks. HAHA





haa tu da de nme dye. aku da tak yah na kenalkan kat korang.
kteorg knl pown psal gaduh ngan gemuk.
kalo tak, smpai sekarang aku tak kan kenal dye.

cerita bermula nya pada satu hari. oppppsss. *igt zaman hang tuah kew pew. haha
oke. striaght to the point.
dulu memang aku bek ngan gemuk. then muncul la si didi nie as his *****
aku tak na ckp. haha.
so we all gaduh psl gemuk sorg jew. aku bukn pew syg weyh ngan hubungan nie.
but aku tak kesah pown diorg na *ehem2. aku bkn de papew pown ngan dye.
tp yg aku sedih didi nie try na pisahkn kteorg. then, stu hari la aku ngis.

last2, didi amik keputusan utk mnx maaf kat aku. *ayt aku time kutuk2 dye mmg superb.
aku pikir kau budak jaat ler didi. aish.
sori kawan. aku tak bermaksud pown. baru skunk aku taw prgai kau cmne. hihi
btw, dulu gaduh skunk da oke da. siap entry blog baru dye pown de psl aku. phew~
*KAU GEDIK LA DIDI. haha
hanya sebab gemuk aku gaduh ngan dye.
the past memory aku na lupekan. then skunk aku da dpt hidup yg bek.
aku da tak gaduh ngan gemuk. baru jew dye mntak maaf smlm. 
all the supported from didi. didi yg nsihatkn dye.
tapi susah weyh na maafkn dye. aku nie da cm org terbiar sejak gaduh hari tu.
but. new life. aku da oke skunk.
da ramai kawan wat aku lebih senang utk bernafas.
lepas nie kalo na taw psl gemuk, taye didi jew. 
PA persendirian dye. HAHA

oke. that's it.
aku penad. 
tak makan lagi pown.
gtg.
salam.
ily DIDI, GEMUK.
HAHA


na jugak interframe. HAHA
aku lagi gedik.
ade aku kisah.

1 comment:

  1. ala gaduh-gaduh sayang la tu..

    dah follow sini k..
    jemput follow blog saya pulak..
    http://saveq.blogspot.com/

    ReplyDelete