Heyyoo Fellaasss. I'm Ezuanis Elias. 18-teen. Iloveyou Abah, Mak, Boboy, Khairi Syazwan, Amirul Afif, Nur Amalina, Siti Nabilah, Nurul Izzatti :3

Monday, 23 April 2012

Miss Someone ^^


Mungkin yang sudah berlaku, ianya menjadi kenangan manis dan pahit kita bersama. Sejak abes sekolah nie, setiap hari aku terkenang dekat korang semua. Kadang2 video yang amalina buat tu pun aku tengok utk hilangkan rasa rindu aku kat korang. Kita dah lama tak lepak2 cm dulu right. Sumpah aku rindu semua tuh. 

Korang sentiasa buat aku ceria and happy. Kadang2 kita kongsi pengalaman and kasih sayang antara satu sama lain right? Nak balik cm dulu. *lap air mata*
Tapi apakan daya, semua tuh mungkin akan jadi kenangan paling terindah dalam hidup aku. Korang jangan lupakan aku. Aku sentiasa ingat kat korang. ^^
Btw, aku post nie sebab nak ucapkan goodluck utk korang. Insyallah semua dapat smbung belajar kay. Jangan nakal2 dekat sana. Jaga diri masing2. Kalau aku dpt smbung belajar, aku nak buat frame gambar korang semua. Cun tak? Tiap hari leh tengok korang. Kay Iloveyou semua. :*

Be my friend until my last breath. I will never forget you all. 
LYIANA
HAJAR
AMALINA
DIYANA
FIFAH
BELLA
FATIN
RAM
HASNA
AZIAH
KHALISH
PIKA
FAZIRA
YAN
RINA
AFIF
SYAFIQ
HAZIQ
HAFIZAN
HAKIM
AKMAL
GHAFFAR
FITRI
KIMY
BAIHAQI

yang takde nama tuh. Soryy sangat. Banyak kot kawan aku. Hee ^^






Nie jeh termampu aku boleh kasi. Gambar korang dekat album aku lagi lah banyak. Tak terkira. Haha. Ape2 pun aku bersyukur sgt dpt kenal korang. Korang paling sporting. >.<

Kay that's it. Aku tulis banyak nanti aku yg meraung sorg2. LOL :3
Suatu hari nanti, kita pasti akan bertemu lagi. Insyallah. 
Masing2 dah bekerja. Sume handsome2 and cun2. Hihi 

Last2, Aku sayangg gila2 dekat korang.
hanya Allah jeh taw aku sayang korang besar mana. :)
Kbai. Salam. Take care semua. 

-ikhlas dari Nur Ezuanis Elias-






No comments:

Post a Comment