Heyyoo Fellaasss. I'm Ezuanis Elias. 18-teen. Iloveyou Abah, Mak, Boboy, Khairi Syazwan, Amirul Afif, Nur Amalina, Siti Nabilah, Nurul Izzatti :3

Tuesday, 12 June 2012

Rindu nak lepak sama sama. :/


Lepak lepak dan lepak. Korang ingat tak perkataan tuh bese kuar dari mulut korang time skolah dulu? Bestie aku bese taye cmnie 'Anis bila nak lepak?' Ayat tuh hampir setiap minggu akan keluar dr mulut dye. Tapi sekarang sebulan pun susah nak dgr benda tuh. T.T

Zaman sekolah dah tamat, so zaman lepak pun dah kurang kannn? Aku rindu korang doh. Aku nak lepak for once pun jadilah. Lepak ramai2. Kumpul ramai2 dekat KFC tuh pastu borak2, gelak2. Bila perkara tuh nak berlaku lagi? 3tahun lagi? 10 tahun lagi? OMG. Lamanya. Ntah2 korang dah beranak pinak baru dapat lepak kot. Kay sabar jew lah anis. HAHA

For sure, aku bese lepak dgn bestie aku yang yana tuh. Dye lah selalu teman aku. Time cuti jew lah kiteorg lepak. Time sekolah kurang sikit. Dye nak save energy sbb dye tuh sekolah. Kawan aku yang si fazira nie pun kdg2 lepak ngan aku. DIORG PENEMAN AKU SEPANJANG HIDUP. Haha. Ayat melampau. -.- Terima kasih ye korang. Nah buat korang. :*

Selain lepak aktiviti aku mcm bese lah hadap lappy, buka fb, layan lagu. HAHA. Kay bosan. Bende tuh jew lah selalu buat. Lepak tuh sekurang2nya dapat gak lah hirup udara fresh. Kalau hadap lappy tuh ape function dye pun tak taw. Paling2 pun tengok wallpaper lappy aku bergerak. HOHO. 

So siapa nak teman aku lepak2, text or im aku lah. Insyallah aku belanja nanti. KFC, MCD, PIZZA, Wayang, Bowling. Sume boleh. :D

HAHA. Kbye. Salam. 

-sayang tulus dari Ezuanis Elias-

1 comment:

  1. follow u cantik
    salam perkenalan..
    follow sini.. kliktekan.blogspot.com

    ReplyDelete